#1 2010-11-11 20:53:20

Fushigi

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-10
Posty: 9
Punktów :   

Władca Kraju czy Chłop?

Władca Obozu czy Chłop?

Każdy gracz ma do wyboru trzy klasy z których może stać się nawet królem całego obozu zdobywając odpowiednie doświadczenie i grając z rozumem. A więc trzy pierwsze klasy to Najemnik, Chłop a także Pomocnik Świątynny. Każda z nich posiada oddzielne umiejętności, może dzięki swojej klasie przejść do następnej często dostępnej tylko dla niej klasy. Dla przykładu Pomocnik Świątynny może awansować na Nowicjusza a nowicjusz na Kleryka, i tylko tak można zdobyć ową klasę Kleryka albowiem Najemnik nigdy nie mógłby od razu nim się stać. Spis wszystkich klas unikalnych znajdziesz w oddzielnym wątku.


Najemnik

Opis:

Najemnicy charakteryzują się dużą siłą i okropnie pociachaną gębą. Wszyscy mają całkiem spore doświadczenie w walce, o nie których nawet dzieci uczą się w szkołach! Klasa ta sprawowana jest w większości przez ludzi gdyż tylko oni potrafią dla pieniędzy walczyć. Najemni wojownicy używają do walki przeróżnych broni, od krótkich mieczy i sztyletów po buzdygany i łuki a na cepach bojowych kończąc. Oczywiście wojownicy ci podróżują po całym świecie i przyjmują różne zlecenia, trochę jak zabójcy potworów jednak oni są gotowi iść za zleceniodawcą nawet na koniec świata.


Historia:

Źródła historyczne podają różne daty jako początek najemnych wojowników jednak oficjalnie jest to krótki moment po wynalezieniu pieniędzy i zaniknięcie handlu wymiennego wśród ludzi, to właśnie od nich pochodzą ci podróżnicy. Od razu najemnicy zyskali sławę a co dzień było ich coraz więcej. Królowie na początku byli obojętni tak jak na dzień dzisiejszy gdy nie ma ich tak dużo jak kiedyś gdy musiano wyprawić specjalne wojska żeby łapały najemników i werbowały za śmieszną stawkę do wojska. To wszystko na temat tej klasy gdyż nie mieli zbyt wielkiego wkładu w historię świata z wyjątkiem kilku drobnych bitew w których całe ich bataliony zapełniały dziury na polu bitwy po poległych dywizjach i konnych rycerzach.

Podstawowy ekwipunek:

- Lekka kolczuga,
- Dowolna broń jednoręczna, dwuręczna lub strzelecka,
- Krótki żelazny miecz, 
- 15 sztuk złota

Podstawowe umiejętności:

- Dwie wybrane umiejętności z forum ,,Umiejętności Walki Wręcz" lub dwie z ,,Umiejętności Walki Dystansowej".
- Władanie bronią jednoręczną bądź Władanie bronią dwuręczną




Pomocnik Świątynny:

Opis:

Pomocnikami w świątyniach byli zazwyczaj młodzi chłopcy którym marzyło się zostanie sługą bożym. Tacy pomagali przy obrzędach np przynosząc artefakty czy szykując odpowiednie księgi albo sprzątając po mszy. Zwykle nie podróżowali wraz z kapłanami na jakieś wyprawy, czekali aż nadarzy się okazja gdy zaoferują mu odpowiednie kursy i szkoły... Klasa ta jest bardzo opłacalna gdyż taki pomocnik sprzątając ma dostęp nawet i do podziemnych sanktuariów które posiadają większość świątyń. Ma dostęp do artefaktów tych legalnych jak i nie legalnych, może szybko nauczyć się czytać i pisać co nie jest takie łatwe...

Historia:

Historia pomocników świątynnych sięga jak zwykle do samych początków... Wraz z powstaniem pierwszych religii młodzieńcy zwykli pomagać starszym w rytuałach i obrzędach. Nic specjalnego nie robią oprócz nauki i to jest ich przekleństwo a za razem bardzo dobry punkt w ich życiu...

Podstawowy Ekwipunek:

- Szaty świątynne,
- Długi kij,
- (Skradziona) Księga formułek i modlitw
- (Skradziona) Fiolka wody święconej
- 30 sztuk złota

Podstawowe umiejętności:

- Czytanie i Pisanie,
- Podstawy języków starodawnych,
- Podstawy medytacji,
- Krycie się w ciemnościach,




Chłopi

Opis:

Chłopi to najliczniejsza grupa w każdym państwie, dzięki nim kraj trzyma się w pionie, jednak oni sami nie mają o tym pojęcia. Zwykle uprawiają pole, budują budynki czy pracują w kamieniołomach. Jako klasa są przydatni tylko przez krótką chwilę gdy gracz opanuje ciekawiące go umiejętności i zrobi ładny profil ze statystykami, wtedy może już starać się o następną klasę. Na start grupa ta jest bardzo głupia i dosyć biedna jednak można spokojnie wyjść od niej na władcę.

Historia:

Zdaje mi się że tu nie trzeba nic wyjaśniać, chłopi byli cały czas i cały czas będą...

Ekwipunek początkowy:

- Kosa przerobiona na kosę bojową,
- Łachy,
- Widły,
- Jeden przedmiot odpowiadający pracy (np wędka, siekiera czy coś łuk (myśliwy ) ),

Umiejętności Początkowe:

- Jedna wybrana odpowiadająca pracy (wędkowanie, ścinanie drzew, myślistwo),
- Uprawa roślin,
- Rozpoznawanie podstawowych ziół,

Offline

 
#brdmenu { text-align: center; }

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kingdragons.pun.pl www.anime-plock.pun.pl www.matin.pun.pl www.narutouchihaforum.pun.pl www.grad.pun.pl